Известие

Collapse
No announcement yet.

golf 4 vs A3 vs alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • golf 4 vs A3 vs alfa 156

    Здравеите ,колеги ще може ли малко разяснение.Вчера гледах една Алфа 156 2000Г и ми хареса много,ако някой ,може да и спомене недостатъците пред другите две и по специално за подръжката.
    caRs

  • #2
    Re: golf 4 vs A3 vs alfa 156

    За мен недостатъка е само един, цената на Алфата пада много бързо, подръжкта не е много различна в цени според мен, сега А3, ако е след 1999 фейс лифта ще е доста по-скъпа като цена, иначе така 156 е по-голяма от другите и бих избрал ния, все пак сравнявай я с А4 макар, че тази А4 до 1999 не бих си взел, а другата след фейс лифта е безбожно скъпа
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #3
      Golf 4 и А3 са по-скоро от класа на 147.
      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

      Comment


      • #4
        Купи си колата която ти харесва най много така по късно няма да те яд че си се минал .Все пак винаги можеш да я смениш в днешно време не е необходимо да караш една кола 30 години, като през комунизма
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Re: golf 4 vs A3 vs alfa 156

          Първоначално публикувано от Mtpower
          Здравеите ,колеги ще може ли малко разяснение.Вчера гледах една Алфа 156 2000Г и ми хареса много,ако някой ,може да и спомене недостатъците пред другите две и по специално за подръжката.
          Можеш да споменеш към какви двигатели си се насочил!Бензинови или дизелови и бензинови с турбина(каквито при 156 няма) иначе на този въпрос така зададен тук във форума на Алфа отговора ще е един - АЛФА 156!!! По-голяма, 4 врати, отличаващ се дизаин , не е толкова масова колкото стотиците хиляди голфове(2-ки,3-ки,4-ки и т.н.) , богато обурудване на достъпна цена, комфорт , динамични двигатели и др.

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #6
            А3-1,8 без турбо 98Г ;Алфата-1,8-99Г ;голфА-1,8 00Г
            caRs

            Comment


            • #7
              Предполагам че Алфата е на наи-достъпна цена! Ако разликата е 1000 и повече лева - вземаи я и с разликата ще си я обслужиш!

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #8
                Немската машина си е немска! Най -добре си купи ,PASSAT!

                Comment


                • #9
                  Направо се чудя как може да се прави сравнение между какъв да е голф и алфа .... не че съм кой зане какъв фен на алфа въпреки че има и съм доволен,но голф ... лично моето мнение е че си копуваш скъпа каруца, не мога да разбера влечението на хората по голфа.... айде аудито както и да е, но пък в сравнение със 156 си е малка кола, пак нещо не са сравними, виж А-4 вече е друго, не че съм фен и на Ауди, но е къде къде по-добре от голф. Лично мое мнение, ако искаш красива кола възможностите са малко, Алфа, Лексъс, Мазерати .... някои модели на Мерцедес, другите не ги числя към красивите. Ако искаш здрава кола нещо японско.
                  Красива и здрава май само Лексъс имат, аз поне друга не съм видял, предполагам всички италиянски са като Алфите, за немскиколи няма да говорим, отдавна не са здрави лично мое мнение. Имам директни наблюдения над едно 545, 645 и ендо Вито, сега да видим Q7-цата колко ще изкара, това без да попада в мои ръце разбира се.
                  Та това е положението, ако не ти се дават много пари за разходи .. знам ли .. гофа сигурно е най-здравия от трите, но за мен е грозна и тъпа кола, поддръжката на аудито не е по евтина от тази на алфата, дори наобратно доста по скъпа излиза според познати.

                  Comment


                  • #10
                    колега, знам че е оффтопик малко
                    но ако зимаш 1.8 двигателите на VAG, недей да зимаш 125 коня, дето е чист атмосферен. Има по-голям разход от 1.8 Т при еднакво каране, за вървенето няма смисъл да говорим. Освен това!!!!!!!!! много голям плюс- чипосва се и си на 170-180 коня , като след чипосването, при еднакво каране с преди имаш дори една идея по-нисък разход. При пържене разбира се, скъсяваш живота на турбината.
                    Доколкото съм наясно, с немного средства сменяш турбината с малко по-голяма и може да одиш към 200 коня (инжекторите стандартните малко след това не могат вече да хранят колата)
                    Аудито след 2001 първа сменя идеологията на окачването, и е по-цифра.

                    Comment


                    • #11
                      експлоатационните разходи са най-ниски при голфа, алфата е на 2ро място, можеби и на последно в това отношение
                      алфата с какъвто и да е бензинов двигател ще гори повече от другите два автомобила с двигателите, които си посочил...
                      незнам защо дебитомера е консуматив само при нашите автомобили, скъпите свещи се изплащат с времето, заради дългия пробег, който им дават
                      в голф 4 и ауди А3 се чувствам като в лагерна количка, алфата вози доста по-приято...и при високи скорости се чувствам по- сигурно
                      зависи от концепцията която имаш колко дълго ще караш колата, какви километри ще минаваш на година и т.н.
                      156 2,4 jtd

                      Comment


                      • #12
                        Е чак да е косуматив дебитомера ... вс епак това е бошовски боклук, няма никаква логика в нашите коли да се поврежда по-често.
                        Относно разходите за диелови не знам, мога да ти кажа че бензин карана както и отива да се кара м-у 13-15, този двигател, поне 1.8 не може да с екара под 3000 оборота, тва си е просто мъчение, рикша с педали има по голям въртящ момент.
                        Разход който го нямат повечето други коли е маслото, малко или много алфите горят повечко масло, мойта специално доста повече литър на 1000-1500, но както вече казах рядко и се случва да е под 3000 оборота, може и от това да е.
                        Дали е евтина за карне, ами не е, но не знам как сравняваш дизаина на алфа с дизайна ан ауди, айде за сапунерки като голфа няма да говорим. Аз лично съм страен противник на всичко италянско, по калпаво спретната техника рядко може да видиш, но карам алфа защото ми харесва как изглежда, и най-вероятно ще сменя 156-та със 159-ка защото ми харесва като дизайн. Та то човек трбява да си реши, дали да кара кола която му харесва, или която даму излиза евтино.

                        p.s. оказа се че 156-цата е доста покорава кола отколкото очаквах, успях да докарам един мерцедес до по тежко състояние за доста по кратко време, има в предвид окачване ... а за двигателя няма да говорим, след 70 хил км с товакаране дори все още работи, е вече е за основен ремонт но .....

                        Comment


                        • #13
                          Колеги след дълъг размисъл реших, че ми трябва голяма кола (лимузина) изборът ми се сведе до мерцедес ц200-бензинка ,и споменатата Алфа
                          caRs

                          Comment


                          • #14
                            E ... тук вече е въпрос на избор, колко стар е мерцедеса и колко алфата, и кое как изглежда. Има С200 които не изглеждат зле, тоя компресор ли е ? От германските коли ако има такава дето да си купя това евентуално е мерцедес, не че съм им фен но .... като размер мисля е по-голям от алфата, за старите не знам, но гледам нов C200 compresor е на същата цена като 159 2.2 JTS , 55190 срещу 62000, разликата от 6 хил не е много голяма.
                            Тук по скоро ти трябва да си решиш, би трябвало да е по здраво, но ..... мерцедеса де

                            Comment


                            • #15
                              и аз се колебаех между С класата на Мерцедес и Алфа-Ромео ..мисля всички се досещате какъв ми беше избора
                              2000 г. 1,8 TS

                              Comment

                              Working...
                              X